Salam perkenalan...

Pertama kali nk buat blog ni beberapa thn dlu..tp slalu x berkesempatan dan kurang ilmu.. Ni pon saya belajar dgn kwn izatul..pakar komputer dia ni..nak harap diri sendiri, berangan je la..
Menjadi guru, rasanya mmg lah saya kene pandai jugak meng-IT-kn diri. Memandangkn bdk2 zaman skarang ni mmg hebat dlm bidang IT kan? Rasa malu plak jd cikgu yg buta IT... Uhuuu...
Melihat anak sy yang berusia 3 thn tu, menggodeh2 handphone dan ipad..pelik btol rasa... Yang abg dia tu mmg la,ada kelas komputer di skola..logik la kan....
Sebenarnya, bukan elok pon bg kat diorg benda gadget2 ni...tp kalo x bagi, mengamuk pulak... Mama pulak mls nk berkebun ke kn...kalau x, boleh lah bdk2 ni join... Mmmmm ntah la...perubahan zaman kot. Mcm saya ni, dah umur 35 pon, sibok nk berblog2 bagai... Hihihi... Nk merasa tulis blog jugak!
Kt blog sy ni, sy mmg xde la tujuan specific sgt nk tulis blog. Cuma nak share ape2 yg menarik bersama pembaca (ada ke pembaca? Hihihi)... Contohnya, resipi yg saya masak ( ntah kan sedap ke tidak), hobi melilit shawl, cerita tentang pet saya Jerry (sugar glider yg naughty), jalan2 cari mkn dan ape2 je lah... 
Ok, hari ni dah start cuti persekolahan. Saya lah org yg paling syiok sekali..dah nama nya cikgu..mmg x sabar la tunggu cuti skolah.. Ngalahkn budak2 plak kn??? Hihihi... Anak sy pun excited nk blk kampung tu.. Sebok menyiapkan homework. Dia malas nk bwk balik kampung katanya... In shaa allah, lps maghrib baru gerak...blk malam sejuk skit... Tidor pun nyenyak skit.. Ksian la drebar ku..

Comments

Popular posts from this blog

Buat tatapan ibubapa yg nak hantar anak ke sekolah cina

Catatan sebagai guru Ipad..... Saat pertama kali mengenal I-pad!

Ini bumi yang kupijak...lagu Wawasan MRSM Taiping yang masih menyengat!!!