Karipap pusing meletops!

    
      

Adoiyaiii...tengah duduk-duduk takde keje ni, tetiba teringat kuih karipap pusing yg mak saya selalu buat! Memang sodap lagi melatops!!!
Tapi, tulah dia nya...padan muko den, masa mak saya selalu buat dan masih ingat resipinya, saya buat x kisah je... Sekarang ni, bila mak dah mula tak ingat, lupa..baru pulak teringin nak belajar. Nampaknya, terpaksa belajar kat internet je la... Saya baru cuba baca resipi kat blog azlina@terminal hijrah... Susah jugak tu... Ni pon gambar karipap yg dia buat. Cantik kan? 
Nanti bila saya dah berjaya, saya bagitau ye... Hihi... Bye

Comments

Popular posts from this blog

Buat tatapan ibubapa yg nak hantar anak ke sekolah cina

Catatan sebagai guru Ipad..... Saat pertama kali mengenal I-pad!

Ini bumi yang kupijak...lagu Wawasan MRSM Taiping yang masih menyengat!!!